كتالوج ملابس داخليه Lingerie

11:03 م
 صور كتالوج ملابس داخليه Lingerie حريمي شيك ورائع للعرائس وليله الدخله Bridal Lingerie

إيه الفرق بين قميص النوم و اللانجري (من ناحية المسمى يعني)..أصلي أنا عندي جهل بالمسميات..و كنت فاكرة إن اللانجري هوا نفسه الملابس الداخلية...و بصراحة أنا عايزة أعرف هوا إيه اللانجري بالزبط...لإني مخطوبة و مكتوب كتابي و فرحي بعد 5 شهور إن شاء الله...و بدأت أجهز الجهاز...و خطيبي عادة بيسألني اشتريتي إيه...و في مرة كنت رايحة محل من المحلات اللي بتبيع القمصان و الملابس الداخلية...فلما رجعت سألني اشتريتي لانجري؟ فأنا فكرت إنو الملابس الداخلية بيقصد..فبخجل كده قلتله أيوا..بعدين سألني طويل و لا قصير...فأنا هنا حسيت إني مش فاهمة حاجة...هوا إيه الفرق؟؟؟؟أنا مش عارفة..و بصراحة عايزة أعرف البيبي دول يعتبر إيه؟لانجري برضو؟؟؟ولا من أنواع قمصان النوم؟؟؟و إيه أنواعه؟؟أصلي أنا فاهمة إن البيبي دول هوا القميص القصير جدا...ده صح؟؟ولا في أنواع من البيبي دو؟؟


كتالوج ملابس داخليه

كتالوج ملابس داخليه

كتالوج ملابس داخليه

كتالوج ملابس داخليه

كتالوج ملابس داخليه

كتالوج ملابس داخليه

كتالوج ملابس داخليه

كتالوج ملابس داخليه

كتالوج ملابس داخليه

كتالوج ملابس داخليه


شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة